onsdag 19. august 2009

Om meg :)


Mitt navn er Joachim og jeg er 16 år. (fyller 17 i dette året) På fritiden spiller jeg golf og er med venner så ofte jeg kan. Desverre tar leksene mye av fritiden, men de må gjøres! Men hvorfor må det være så mye? Denne bloggen er ikke noe annet enn en norsk oppgave og jeg kan godt si med hånden på hjertet at blogging ikke er min store interresse, Dessverre! Det hadde nok hvert anderledes hvis det hadde vært min private blogg.


For det meste er ikke mitt liv så spennede, men man kan ikke forvente så mye når man tilbringer hele dagen på skolen og når man endelig kommer hjem for å slappe av er det nesten skole igjen. Da er det igang med de herlige leksene! Det føles ut som at man tar med skolen hjem og blir der.... Hvor er fritiden vår?
Itillegg er jeg også interesert i film og aktuelle saker, men å reise er en av mine største interesser. Å reise er noe helt spesielt og opplevelsen man sitter igjen med er større enn noe annet. Alt er nytt. Nytt land, nytt sted, nye mennesker, nye kulturer. ALT ER NYTT!!! Finnes det noe bedre enn det? :D :D :D





1 kommentar:

  1. Hei, Joachim!

    Fin tekst og fin blogg! Du er jo til og med litt skolepolitisk i presentasjonen din - det er bra - og slike "frustrasjoner" er det godt å kunne få utløp for i en blogg. Ellers skriver du fint, men du kan gå over teksten med "rettskrivingsbrillene" dine og se etter feil, det er noen...

    Bjørnar

    SvarSlett